Samen sterk

Sociaal Secretariaat Wij Helpen werkt samen met enkele uitzonderlijke partners. Zo kan ook jij een graantje meepikken van hun specifieke bekwaamheden.

Wij Helpen begeleidt haar starters en werkgevers met verschillende partnerschappen. onze core-business is onze enige business en daar zijn we goed in! Wij waken er uiteraard over dat een werkgever in orde is met alle wettelijke verplichtingen en rekenen hiervoor op partners voor onder andere een aansluiting bij een kinderbijslagfonds, externe dienst preventie en bescherming, terugbetaling gewaarborgd loon en dergelijke meer.

Prisma powered by Sodeco

Als ervaren softwarebedrijf kan Sodeco zonder schroom stellen dat het over een unieke ervaring en knowhow beschikken op het vlak van professionele loonsoftware in de meest brede betekenis van het woord. In heel korte tijd slaagde Sodeco erin een plaatsje te bemachtigen op de markt van de loonsoftware.

Prisma is het paradepaardje van Sodeco. De toepassing werd ontwikkeld voor en door erkende sociale secretariaten, steeds met de bedoeling om hetzelfde pakket eveneens aan bedrijven te kunnen aanbieden. Centraal in Prisma staan de werknemer en zijn loonberekeningen. De toepassing houdt natuurlijk rekening met alle wettelijke bepalingen en wordt dan ook continu up-to-date gehouden.

Serviam+

We maken deel uit van het samenwerkingsverband van sociale secretariaten. Dat maakt de slagkracht van ‘Wij Helpen’ nog groter. Onder de vleugels van Serviam+ wisselen we knowhow uit, beperken we uitgaven en bekomen we voor jou voordelige groepsvoorwaarden.

Effectis

Alle KMO’s hebben nood aan een professioneel en efficiënt personeelsbeleid, hoe verschillend ze ook zijn. Is een interne HR-dienst voor jouw bedrijf niet mogelijk? Dan is een extern klankbord met ervaring en expertise dat zeker wel! Effectis stemt haar aanpak zoveel mogelijk af op de noden en het budget van jouw zaak.

Unizo

Werkgeversorganisatie Unizo heeft zo’n 85.000 ondernemers, zelfstandigen, KMO’s en vrije beroepen in haar ledenbestand. Ook Wij Helpen is er 100% voor de werkgever. Dat is wat ons bindt.

Dot Sys

Dot Sys werd opgericht in 1997 en positioneerde zich snel als vernieuwende speler in de markt van tijdregistratie en jobopvolging. Als aanbieder van een totaaloplossing rond tijdregistratie is er een continue groei en telt ons klantenbestand ondertussen meer dan 800 bedrijven in 13 landen.

Met het pakket TimeManager bieden wij 3 modules aan die afzonderlijk of in combinatie met elkaar kunnen gebruikt worden. Meer informatie is te vinden op www.dotsys.eu.

Book'U

Book'U, het meest volledige systeem op de markt voor jouw personeelsplanning. Werknemersbeheer, planning, dimona, communicatie, tijdregistratie,... Dit alles kan je beheren in Book'U, rechtstreeks gekoppeld met jouw sociaal secretariaat. Spend less time managing your business and more time growing it.

Serviam+