Wij Helpen geeft pit aan jouw personeel

Vernieuwingen van Wij Helpen maken de dagelijkse personeelsadministratie sneller en gemakkelijker!

Begin 2018 beslist Wij Helpen om voor alle klanten over te stappen van het verouderde e-services naar het vernieuwende Wij Helpen HR Online, powered by Officient.

Waarom hebben we dat gedaan en welke voordelen zal dat voor de klant van Wij Helpen brengen?

  • We hebben vooral de focus gelegd op gebruiksgemak, snelheid en efficiëntie;
  • In combo met duidelijke navigatie, heldere logica, zoveel mogelijk uitsluiten van menselijke fouten en repetitief werk;
  • Daarenboven GDPR-compliant;
  • Deze sectorbepalende HR-tool + Prisma als de beste loonmotoren van het land. = De beste keuze die Wij Helpen voor de klant kan maken.

Wat is Wij Helpen HR Online? Al uw personeelszaken op één plaats efficiënt beheren, delen en gebruiken!

Dit is een digitale benadering van klassieke HR. Alle processen van recruitment tot beoordelingen en personeelsadministratie verlopen computergestuurd.

Wat krijg je met Wij Helpen HR Online?

  • Centrale personeelsdata, voor alle types medewerkers in alle landen in real-time;
  • Efficiënt contracten of policy’s beheren; van aanmaken, doorsturen tot het digitaal tekenen;
  • Gemakkelijk beheer van alle bedrijfsbezittingen rond je personeel onder meer laptops, badges, auto's en software;
  • Gebruiksvriendelijk doorsturen van verlof en prestaties naar Wij Helpen;
  • Dit alles in twee gekoppelde platformen; het HR Platform en de medewerker self-service.

Concreet:

  • Een Selfservice voor iedere werknemer;
  • Wekelijkse communicatie met de medewerkers;
  • Weekly admin met jouw eigen reminders als werkgever of teamleader;
  • Overzicht en alles op 1 plaats:
    • Alle output van Wij Helpen op 1 plaats;
    • Assetmanagement;
    • Alle contracten en documenten op één plaats. Minder moeite met contracten = meer tijd voor medewerkers!
    • Budgetten;
    • Wagenpark & Softwarelicenties bijhouden!
    • Custom fields;
    • Evaluatiemodule: Wij Helpen om transparante gesprekken te voeren met werknemers over hun groei, zonder extra papierwerk. 
  • Prestaties doorgeven, afwezigheden en planning;
  • Snel en eenvoudig nieuwe medewerkers in dienst nemen via workflows en automatische reminders;
  • Inzichten en conclusies in uw HR-data;
  • Profiling en slimme analyse;
  • Import & export van gegevens + integraties (API).

Instappen was nooit zo makkelijk!     

Op maximaal een halfuurtje tijd kan je al opgestart zijn! Neem contact op met je dossierbeheerder en die zal je persoonlijk gaan begeleiden om de overstap te gaan maken.

Vraag naar ons Uniek aanbod!

Dergelijke vernieuwing en verbetering, daar is Wij Helpen trots op!